NEW SHOES // HUARCHE

Med L’Oréal på tur

sthlm

Nu er det vidst på tide, at jeg fortæller jer om L’Oréal Trendsettersearch og hvad det medfører. Som mange af jer har set, så har jeg deltaget i en blogkonkurrence L’Oréal har lavet. Mange af jer har også været så fantastiske at stemme på mig og derved hjalp mig med at vinde. Endnu en gang tak for det!

Jeg fik af vide, at jeg vandt, over telefonen af en svensk pige og jeg synes selvfølgelig det lød super spændende. Hun fortalte mig, at jeg skulle flyve fra Tirstrup Lufthavn til Stockholm torsdag samme uge. Da jeg endelig kom til Stockholm, anede jeg ikke hvad der skulle ske. Jeg blev hentet i lufthaven af Qaroline som er digital manager for L’Oréal og Sara som er manager for et PR bureau kaldt Otto Bonim. Der blev jeg hentet sammen med de to andre vindere. MEGET søde mennesker altså. Jennifer fra Sverige, tjek hendes blog ud her og Lone fra Norge, tjek hendes blog ud også.

Vi tog derefter en taxa til det skønneste hotel, smed vores ting og tog så straks videre på restaurant inde i byen. Det var noget af en oplevelse. Vi var ude og spise på noget kaldet Le Rouge. Restauranten er som taget ud af filmen: Moulin Rouge, så smuk! I burde virkelig tjekke linket ud. Der mødtes vi med et-eller-andet-chef for L’Oréal og fik det lækreste mad!
Dagen efter fik vi, om morgenen, besøg af en fotograf, som tog en masse billeder af os. Venter stadig på billederne kommer. Han fulgte os rundt både fredag og lørdag. Efter photoshoot’et skulle vi nu til den kendte modemesse: ATTITUDE STHLM. Her lavede vi en masse sjov og ballade. De professionelle og fotografen var så sjove, afslappet og fede at være sammen med. Vi lavede en masse net-tv, altså sådan nogle tv udsendelser til nettet. Vi brugte dagen i selskab med bl.a. Andreas Wijk, Linda Hallberg og mange andre svenske bloggere. Det var så fedt! Fredag aften var vi på den lækreste restaurant, endnu engang, nemlig Nosh and Chow. Lørdag var jeg også lidt på modemessen, men skulle så hjem omkring kl. 14 igen.

Vi kommer fremover til at arbejde en masse med L’Oréal og skal bl.a. til Paris med dem. Paris bliver for vildt. Vi skal se deres laboratorier, make-upartister under modeshows og alt muligt andet sjov.

Det var alt for nu, jeg glæder mig til at vise jer mere!